گردهمايي معاونين پرورشي و تربيت بدني شهرستانها و مناطق استان يزد

یزدفردا:در آستانه آغاز سال تحصيلي 89-88 معاونين پرورشي و تربيت بدني شهرستانها و مناطق استان يزد مسائل و مباحث دانش آموزان را در حوزه پرورشي و تربيت بدني بررسي كردند.



بررسي وضعيت سازماندهي نيروهاي پرورشي و تربيت بدني شامل معاون و مربي پرورشي، دبير تربيت بدني مربي بهداشت و مشاوران مدارس، ارائه گزارش و جمع بندي فعاليت هاي تابستاني طرح اوقات فراغت در شهرستان ها و مناطق استان، ارائه برنامه هاي فرهنگي، هنري و ادبي دانش آموزان در مدارس، انجام فعاليت هاي قرآني و معارف اسلامي دانش آموزان بويژه برگزاري نمازجماعت، ساماندهي تشكل هاي دانش آموزي و انتخاب شوراهاي دانش آموزي مدارس از مهمترين مباحث اين نشست بود.
در بخشي از اين جلسه رئيس مركز بهداشت استان به تشريح بيماري آنفلوانزاي نوع A و راههاي شيوع و مقابله با اين بيماري پرداخت. و وظايف افراد جامعه بويژه دانش آموزان، مربيان و والدين را براي مقابله با اين بيماري يادآور شد.
دكتر ميرزايي به آمادگي اين مراكز بهداشتي و درماني استان براي همكاري و ارائه خدمات لازم به دانش آموزان اشاره كرد و افزود مدارس مي توانند دانش آموزان خود را به نزديكترين مركز بهداشتي درماني مدرسه معرفي تا در اسرع وقت تحت معاينه و معالجه قرار گيرند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا